• info@ramzarz.info

کامنت های اخیر

  • ۲۹ مهر ۱۴۰۰
  • تیم تحریریهتیم تحریریه
  • 0

نوبیتکس اولین اکسچنج برتر

جایگاه نخست در لیست اکسچنج های برتر در اختیار صرافی نوبیتکس است. بر اساس آخرین رتبه بندی انجام شده در رعایت حداکثری نکات امنیتی پلتفرم، رابط کاربری بسیار ساده و جذاب، ایجاد بستری برای انجام مبادلات ۲۴ ساعته، پشتیبانی قابل اعتماد و استفاده از تمام پتانسیل‌های موجود در یک بستر مبادلاتی، جایگاه اول را برای صرافی رمز ارزی نوبیتکس به ارمغان آورده است. بخش راهنمای وبسایت این اکسچنج رمز ارزی، اطلاعات تمام مراحلی که کاربر از زمان ورود به آن احتیاج دارد را به صورت کامل توضیح می‌دهد. در این بخش همچنین به بسیاری از سوالات و ابهامات کاربران پاسخ داده شده است. دانلود نسخه موبایل این صرافی ایرانی نیز از طریق اپلیکیشن‌های بازار، مایکت، چارخونه و دریافت فایل APK از طریق لینک ارسالی به شماره موبایل کاربر امکان پذیر است. صرافی بیتکوین و اتریوم نوبیتکس، از رمز ارزهای لایت کوین، تتر، ریپل، بایننس کوین، استلار و ایاس در دو بازار تومان و دلار تتر نیز پشتیبانی می‌کند.

اکسیر دومین اکسچنج معتبر

بعد از مسدود شدن حساب کاربری کاربران ایرانی در صرافی‌های بین المللی، نیاز به یک صرافی رمز ارزی ایرانی بیش از پیش احساس شد. پلتفرم اکسیر در پاسخ به نیاز کاربران ایرانی و در سال ۲۰۱۷ کار خود را آغاز کرد. این اکسچنج رمز ارزی، با سرلوحه قرار دادن نکات امنیتی و رعایت استانداردهای بانکی در زمینه شناخت مشتری، بستری امن فراهم کرده و تجربه ای شیرین از مبادلات رمز ارزی را با سرعت بالا و پشتیبانی قوی برای کاربران خود رقم زده است. بعد از انجام مراحل احراز هویت رمز ارزهای محبوبی مانند بیتکوین، اتریوم، تتر، ریپل و … در دو بازار تومان و دلار تتر، در هر ساعتی از شبانه روز، تنها با چند کلیک قابل معامله هستند. حساب کاربری در اکسچنج ایرانی اکسیر از ۵ سطح مختلف تشکیل شده که هر سطح سطح مجازی از واریز و برداشت را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. بر اساس طرح ریفرال اکسیر، ۴۰ درصد از سود معاملات برای همیشه به کاربر تعلق می‌گیرد که این رقم بالاترین سود در نظر گرفته شده در یک صرافی رمز ارزی ایرانی ست.

والکس سومین مورد از اکسچنج های برتر

یکی دیگر از اکسچنج های برتر ایرانی والکس است که در بخش‌های مختلف از استانداردهای مورد نظر برخوردار است. وبسایت والکس ظاهری ساده و کاربر پسند دارد که در عمل کار کردن با این پلتفرم را برای کاربران بسیار تسهیل می‌کند. والکس از مهمترین ویژگی‌های امنیتی که لازمه یک صرافی متمرکز است برخوردار است و از همین جهت کاربران با اطمینان خاطر می‌توانند مراحل ثبت نام، احراز هویت و ثبت سفارش را انجام دهند. اکسچنج رمز ارزی والکس یک صرافی بیتکوین و اتریوم است که در حال حاضر انجام معاملات رمز ارزهای بیتکوین کش، تتر، لایتکوین و دش نیز در دو بازار تومان و دلار تتر در این پلتفرم امکان پذیر است. در وبسایت این صرافی ایرانی با استفاده از بخش “راهنمای استفاده”، که تمام جزییات مربوط به استفاده از این پلتفرم و درج تصاویر مربوط به هر بخش ذکر شده، عملا کاربران تازه وارد را از هرگونه تماس با پشتیبانی بی نیاز می‌کند.

رمزینکس آخرین مورد از لیست برترین اکسچنج ها

پلتفرم رمزینکس علاوه بر بیتکوین، اتریوم، تتر و ریپل و … از رمز ارزهایی چون دوج کوین، اتر کلاسیک و استلار نیز پشتیبانی می‌کند. این رمز ارز‌ها در دو بازار تومان و دلار تتر قابل معامله هستند. اکسچنج ایرانی رمزینکس با هدف ایجاد بستری ایمن، راحت و پیشرفته برای انجام معاملات ارزهای دیجیتال و حذف واسطه‌ها راه اندازی شد. ظاهر جذاب این وبسایت فضای دلنشینی را برای کاربر به وجود می‌آورد. نحوه طراحی و دسترسی به منوها ساده و استاندارد و پوسته ظاهری پنل تا حدی قابل تغییر است. اپلیکیشن اندروید رمزینکس تریدر از گوگل پلی و برنامه‌های ایرانی مثل بازار و مایکت قابل دانلود است. در آخرین رتبه بندی اکسچنج های برتر رمز ارزی ایرانی رمزینکس در جایگاه چهارم قرار گرفت.

کامنت ها

نظر دهید

خبرنامه برای دریافت
آخرین به روزرسانی های شرکت ما